Uw voordelen

U krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! 


Telefonisch onthaal is het 'gezicht' van uw bedrijf/praktijk. Niemand houdt ervan om op een antwoordapparaat terecht te komen. 
Daarom is Assets voor u de oplossing!

Een greep uit de mogelijkheden voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen (medisch tele-secretariaat) :


Voor KMO's :

Telereceptie : niet enkel het beantwoorden van de oproep maar ook terugkoppeling naar interne binnenposten en/of GSM behoort tot de mogelijkheid.  Bij afwezigheid ontvangt uw medewerker een mail met gegevens van de oproeper.

Technische support : zowel eerste- als tweedelijns helpdesk.

Beantwoording van FAQ zorgt voor een belangrijke ontlasting van uw interne werkdruk.

 

Verwerking via uw eigen CRM systeem ook mogelijk.

 

Bijstand in beantwoording/verwerking van uw chatroom.


Inplannen afspraken buitendienst (al dan niet via eigen online agendasysteem).

Overflow of uitbreiding op uw eigen receptiedesk.

Specifiek voor de immobiliënsector : u
w aanbod, incl. foto's en plannen, kan worden geïmporteerd in ons database-systeem. Dit biedt een optimale werkwijze bij vragen achter ligging en beschrijf van het vastgoed.

Uiteraard behoort het rechtstreeks inplannen van afspraken voor bezichtiging tot de mogelijkheid.


Via onze online tool kan u ons informeren over uw aan- en/of afwezigheiden, oproepen die moeten opgevolgd worden, ... . Zo blijven wij "asset" van uw organisatie.


Voor zelfstandigen :

Bij een zakelijke bespreking kan u zich concentreren op uw afspraak en gerust zijn dat u geen belangrijke oproepen meer mist.

Gedurende de dag hoeft u uw werk niet meer bij elk telefoontje te onderbreken, pure tijdswinst !

U brengt structuur in uw kostbare tijd en vermijdt een overvolle mailbox.

U ontvangt na elke oproep mail of SMS (of online opvolging) en kan alsnog inspelen op belangrijke situaties.

Via een online agenda boeken wij graag rechtstreeks afspraken in.


Medisch tele-secretariaat :

Steeds meer patiënten opteren voor online reserveren. Snel en handig.

Voor de generatie die toch nog liever de telefoon hanteert voorzien wij telefonische opvang en boeken voor hen de afspraak.

Noteren van huisbezoeken of patiënten doorverwijzen naar het (telefonisch) spreekuur, alles wordt in goede banen geleid.

Dringende of belangrijke zaken kunnen worden teruggekoppeld naar bv uw GSM. 

Wij werken flexibel met elke online agenda of helpen u graag bij het vinden van de juiste toepassing (al dan niet patiënt-toegankelijk).

Onze eigen secretariaatsdienst biedt u graag ondersteuning bij ingave van de patiëntendossiers.



Assets? Your asset in communication

U kan zich toespitsen op uw zaak, perfecte telefonische opvang is de onze! Schrik van het kostenplaatje? U zal aangenaam verrast zijn! Een minimuminvestering voor een maximum aan return!

Waar wacht u nog op? Neem vlug contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak!

Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie