Uw voordelen

U krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! 


Telefonisch onthaal is het 'gezicht' van uw bedrijf/praktijk. Niemand houdt ervan om op een antwoordapparaat of wachtroutering terecht te komen. 
Daarom is Assets voor u de oplossing!

 

Via onze online tool kan u ons informeren over uw aan- en/of afwezigheden, oproepen die moeten opgevolgd worden, ... . Zo blijven wij "asset" van uw organisatie.

 

Een greep uit de mogelijkheden voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen.


Voor KMO's :

•    Telereceptie : niet enkel het beantwoorden van de oproep maar ook terugkoppeling naar interne binnenposten en/of GSM behoort tot de mogelijkheid.  Bij afwezigheid ontvangt uw medewerker onmiddellijk na het gesprek een mail met de gegevens van de oproeper.

   Technische support : zowel eerste- als tweedelijns helpdesk.  Beantwoording van FAQ zorgt voor een belangrijke ontlasting van uw interne werkdruk.

•   Bijstand in beantwoording/verwerking van uw chatroom.

•   Verwerking via uw eigen CRM systeem behoort tot de mogelijkheden.

   Inplannen afspraken buitendienst (al dan niet via eigen online agenda systeem).

•   Overflow of uitbreiding op uw eigen receptiedesk.

•   Specifiek voor de immobiliënsector : uw aanbod, incl. foto's en plannen, kan worden geïmporteerd in ons database-systeem. Dit biedt een optimale werkwijze bij vragen achter ligging en beschrijf van het vastgoed.

Uiteraard behoort het rechtstreeks inplannen van afspraken voor bezichtiging tot de mogelijkheid.

 


Voor zelfstandigen :

•   Bij een zakelijke bespreking kan u zich concentreren op uw afspraak en gerust zijn dat u geen belangrijke oproepen meer mist.

•    Gedurende de dag hoeft u uw werk niet meer bij elk telefoontje te onderbreken, pure tijdswinst !

U brengt structuur in uw kostbare tijd en vermijdt een overvolle mailbox.

•   U ontvangt na elke oproep mail of SMS (of online opvolging) en kan alsnog inspelen op belangrijke situaties.

•  Via een online agenda boeken wij graag rechtstreeks afspraken in.

 

 

Voor de advokatuur :

•  Niets zo storend als onderbroken te worden terwijl u zich tracht te concentreren tijdens doorname of voorbereiding van een dossier.

•  Pure tijdswinst als u op dat ogenblik uw telefoon kan doorschakelen. Klantgegevens, dossier nr en vraagstelling worden genoteerd zodat u voorbereid kan terugbellen op tijdstippen die u best uitkomen.

•  U verwacht een belangrijke oproep ? via online melding brengt u ons op de hoogte en zodra  deze persoon belt wordt de oproep direct naar u doorgeschakeld.

 


Medisch tele-secretariaat :

•  Steeds meer patiënten opteren voor online reserveren. Snel en handig.  Voor de generatie die toch nog liever de telefoon hanteert voorzien wij telefonische opvang en boeken voor hen de afspraak.

•  Noteren van huisbezoeken of patiënten doorverwijzen naar het (telefonisch) spreekuur, alles wordt in goede banen geleid.

•  Dringende of belangrijke zaken kunnen worden teruggekoppeld naar bv uw GSM. 

•  Wij werken flexibel met elke online agenda of helpen u graag bij het vinden van de juiste toepassing (al dan niet patiënt-toegankelijk).

•  Onze eigen secretariaatsdienst biedt u graag ondersteuning bij ingave van de patiëntendossiers.



Assets? Your asset in communication

U kan zich toespitsen op uw zaak, perfecte telefonische opvang is de onze! Schrik van het kostenplaatje? U zal aangenaam verrast zijn! Een minimuminvestering voor een maximum aan return!

(een maandabonnement start reeds vanaf 75,00 € (+ prijs per seconde in gesprek) of u kan ook kiezen voor een  samenwerking zonder abonnement en enkel fee per gesprek.)

Waar wacht u nog op? Neem vlug contact met ons op voor meer informatie.

Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie