Receptie tijdens corona

Hecht waarde aan uw receptie : ook tijdens corona blijft telefonische bereikbaarheid zeer belangrijk.

Als alle medewerkers van thuis uit werken is het niet altijd evident een oplossing te vinden om uw centraal receptienummer op een efficiënte wijze te beantwoorden.

Bij Assets kan u terecht voor zowel telefoonbeantwoording als receptiewerk. U schakelt uw hoofdnummer door naar een voor u voorbehouden nummer in onze centrale wat ons toelaat in uw firmanaam te beantwoorden. Van de ontvangen oproepen kan er ofwel nota worden genomen en ontvangt u onmiddellijk na de oproep een mail met de nodige informatie, ofwel kan de oproep worden doorgeschakeld naar de resp. medewerker thuis op privénr of GSM.

Is de medewerker niet beschikbaar wordt er alsnog nota genomen van het gesprek en op mail gezet. Ook het GSMnr van uw medewerkers kan bij tijdelijke onbeschikbaarheid worden doorgeschakeld naar het voorbehouden nummer zodat ook rechtstreekse oproepen een directe opvolging krijgen en niet verloren gaan op de voicemail.

Door de grote betrokkenheid van onze medewerkers voelt uw klant zich onmiddellijk begrepen en in 99% van de gevallen heeft die zelfs geen weet van de externe beantwoording.



Ons team = uw team


Een hecht en stabiel team bij Assets zorgt voor uw goede en vlotte communicatie. In tegenstelling tot callcenters werken wij als telesecretariaat bewust kleinschalig. Zo kunnen onze medewerkers zich een optimale kennis van uw product of dienst eigen maken. Daarnaast is elke collega perfect meertalig en beschikken ze over een aangenaam stemtimbre.

Onze kleinschaligheid zorgt er ook voor dat zowel u als uw oproeper een optimaal contact kan onderhouden met 'uw' telefoniste!

U kan ons flexibel inzetten van maandag t/m vrijdag van 8-18u.

Waar wacht u nog op?

Contacteer ons

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x