Uw voordelen

Heeft u het ook gehad uw werk te moeten onderbreken bij elk telefoontje?

Wanneer u of uw secretariaat niet zelf de telefoon kan aannemen wegens vergadering, consultatie, bespreking, dossieropvolging of klantenbezoek is er niets zo geruststellend dan dat uw oproepen van uw klanten/patiënten worden opgevangen door ons telesecretariaat zodat zij niet op een antwoordapparaat of mailbox terecht hoeven te komen.

Wij fungeren hierbij als een gemakkelijk inzetbaar ‘secretariaat op afstand’, dat al uw gesprekken opvangt op een professionele manier. Vanuit een rustige werkomgeving zorgen wij voor een persoonlijke 4-talige antwoordservice, zonder achtergrondstemmen of eindeloze wachtmuziek.

Uw klanten/patiënten worden op een vriendelijke en hulpvaardige manier verder geholpen zonder dat hij/zij merkt doorverbonden te zijn met een extern telesecretariaat. Onze gemoedelijke aanpak zorgt dat de klant/patiënt zich comfortabel blijft voelen in het gesprek.

Beschikt u over een eigen secretariaat dan hoeft u geen rekening meer te houden met ziekteperioden, vakantie of andere afwezigheden van uw medewerker(s)/team, wij vangen elke afwezigheid feilloos op.  Ook als iedereen aanwezig is kan u uw telereceptie uitbesteden zodat éénieder ongestoord kan verder werken en er niemand zich moet ‘opofferen’ de receptie te doen.



Assets ... your asset in communication

U kan zich toespitsen op uw zaak en brengt structuur in uw kostbare tijd, perfecte telefonische opvang is de onze.

Schrik van het kostenplaatje? U zal aangenaam verrast zijn. Een minimuminvestering voor een maximum aan return! Geen opstartkosten, geen scriptkosten, gewoon een vast maandabonnement en tarief per gesprek of per seconde. Onze tarieven starten vanaf 65 euro/maand.

Waar wacht u nog op? Neem vlug contact met ons op voor meer informatie of maak gebruik van onze vrijblijvende en kosteloze proefperiode van 1 week (of max. 30 gesprekken).

Contacteer ons

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x