KMO

  • Telereceptie : niet enkel het beantwoorden van de oproep maar ook terugkoppeling naar interne binnenposten en/of GSM behoort tot de mogelijkheid.  Bij afwezigheid ontvangt uw medewerker onmiddellijk na het gesprek een mail met de gegevens van de oproeper.
  • Technische support : zowel eerste- als tweedelijns helpdesk.  Beantwoording van FAQ zorgt voor een belangrijke ontlasting van uw interne werkdruk.
  • Bijstand in beantwoording/verwerking van uw chatroom.
  • Verwerking via uw eigen CRM systeem behoort tot de mogelijkheden.
  • Inplannen afspraken buitendienst (al dan niet via eigen online agenda systeem).
  • Overflow of uitbreiding op uw eigen receptiedesk.
  • Specifiek voor de immobili├źnsector : uw aanbod, incl. foto's en plannen, kan worden ge├»mporteerd in ons database-systeem. Dit biedt een optimale werkwijze bij vragen achter ligging en beschrijf van het vastgoed. Uiteraard behoort het rechtstreeks inplannen van afspraken voor bezichtiging tot de mogelijkheid.


Assets: your asset in communication

U kan zich toespitsen op uw zaak, perfecte telefonische opvang is de onze.

Schrik van het kostenplaatje? U zal aangenaam verrast zijn. Een minimuminvestering voor een maximum aan return!

Waar wacht u nog op? Neem vlug contact met ons op voor meer informatie.

Contacteer ons
KMO
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x